Nuffnang add

Tuesday, August 31, 2010

Chiang Mai VS Wuhan

kelije oh kelije...egtkan da nk settle pasl bos aku nk pi chiang mai n wuhan ni..tp nmpk gaye ye cm berterabur je sumeye...adoi...yang ke chiang mai ni ok la ckt coz aku ley contact ngn Dr Nithin tu...even die bagi hotel confirmation salah name..tp still in cntct lagi...so kireye juz tunggu crrctn dari dr nithin tu je..tp tu la kalo die x wt mistakes in name spellg kan ok..x ade la kau nk wt keje 2 kali..huhu..da tu da la aku emel pakai emel bos aku...hehe...tp x pe aku tulis 'secretary' kat c2...hehe..ermmm....pasl ke wuhan cina ni pulok..aih manyak betol la mslhye...ari tu call PEJUTA utk konpenkan tarikh nk dkat 2 hari aku tungtangtungtang call arini baru dpt konpemkn..huhu...pastu bile call ms yin9apple tours) utk book flight die pulak x bole bagi list person yg da booking, bos aku lak nk tau person yg da booking...haiyoo...ms yin ni pun satu keje lgsng x sistematic.u should have that list la amoi...ayooo....pelik betol la aku..huhu...ermmm...so skg ni aku kene tulis memo kat bos aku...ala...nk raye ni la byk keje..padahal mud keje da x ade da nie...lagi2 aku x pose kan..hehe...mud nk kems umh, nk pasang langsir, nk wt kueh raye tu da menjadi2 da nieh..haha....seyesly mls gler nk keje nieh..ha..lagi satu bos aku nk ke bandung lak time raye haji tapi hotel aku x booking lagi..haha...pas raye la aku booking..kalo x ade hotel sangt aku soh kak laila(lec dari indonesia) tu booking kan...aihh...tp paling aku riso nieh die nk g wuhan n chiang mai...huhu...mintk2 la everything ok.....=))

No comments:

Post a Comment