Nuffnang add

Wednesday, August 25, 2010

saye sayang abg saye yang sorang nieh...

bertuahye saye dpt abg cam die...saye amat dimanjekan dgn $.ckp je nk ape mest dpt...raseye since drjh 3 kot cmni..hehe....ade je yg die sponsor sampai la da keje ni.ha??da keje ok...pun topup die stil bagi lagi...hehe...dulu time saye stadi every month die bank in duit even abh dah bank in even ade pt..tapi my pt always x cukop.beseye abh akn bankin...pastu abg cet punye elaun mest bankin bulan2..saye x mintk die yg nk kasik...huhu....ok..semester 5 aritu saye x dpt ptptn...ayookk...cube korg bayangkan, da la dok lua, nk bayr umh sewe lagi, makn, stadi, nk enjoy2 katak lagi.nak amek wit mane weyh??haha....time sem 4 memg ligat la paleotak ni nk pkr cmne la aku nk budget nieh..hehe....pastu my parents bagi rm500 sebulan untk survive.my abg yg i syg nih..bagi rm200.itupn bergantung pade aku la.kalo bulan tu rase nk shupink lebey.lebey la aku mintk..haha...ape bole buat aku admit yang byk sgt duit parents n abg aku bagi ni aku habeskn dgn beli baju, kasot n paleng byk beg & baju la kot...hehe...yela..aku pn dah sem 5, buku tu x byk weyh nk beli..haha...ape je kot??juz binding, printing, copy n tu je kot...haha...pastu beli brg dapor.tu pn beli kat paret baru.brg murah gler kot.x yah ckp..hehe...kire ye cam dok kampung kan...sumeye murah...mkn pn x mhl..so ke mane sajela duit dihabeskan nieh cik hana oi???ke sini la cik blog oi..hehe.....beli baju, beg, n hair treatment every month.hehe....tp kan kate je sem 5 x dpt ptptn tp aku rase sem tu la yg heaven.haha...ok..berbalek kepade abg i tu tadi...die x penh mengungkit ape yg die da bagi kat aku...plus skg ni pun die stil topupkan utk aku...cth msj : salam..abg cet.wang(pgln diri di umh) nk topup rm10?
bro cet : ok.jap lagi.
hana : ok.tq=))
tu la yang selalu aku msj...hehe...

die pulak x jemu2 nk melayan aku...aku da keje pn stil nk bagi duit lagi.ishh memg sayang gler la kat abg aku nieh..aku hope sgt die succes dlm hidup die....ammmiiinnnnn................ok.skg nie aku nk belanje die berbuke pose.hehe.everything for u."hana sayang abg cet"..mmmmuuuaaaaaaaaahhhhhhh!!!

No comments:

Post a Comment