Nuffnang add

Wednesday, September 1, 2010

saat pn salmah kiss pipi en ahmad.hehe

aritueh abh demam...pastu abh panggel mak..mak dtg n kish pipi abh then ckp 'saye kat cn'..terharu gler aku dgr...makneye cinte sejati tu memg ade...cinte yg bertahun tnpe boring tu memg wujud la kireye...

even mak n abh djodohkn oleh keluarga.dorang stil bersame sampai skrg...spjg aku ngn abh...time aku sekul dulu pn abh x penh cam gatal2 nk kawen len...abh syg gler kot kat mak...ermmm mak mude 10 tahun dari abah...mak kate ' hanye isteri je yang tahu perangai suami die dan hanye isteri je yang tau cmne nk control suami die'....

em nape mak aku ckp cm 2..sbbye aku dok sibok ckp...aku x nk kawen ngn laki yang pans baran...hehe....tp aku salute gler ngn cinte parents aku...abh terime mak seadaye....abh x penh soroh mak kuakn duit utk byr pape.sumeye abh yg uruskan...

adek mak, maksu selalu jeles ngn mak...die kate mak beruntg dpt abh even abh garang....sbb suami maksu, paksu tu cm terok ckt..hehe....maksu yang penat cari duit...huhu....tp mak pulak x amek kesempatn ngn abh..pandai jimat duit...mak memg jimat...pandai gunekn duit..kireye aku ni x ikot perangai mak aku la..hehe...sush tol nk simpan duit...hehe

aku selalu x percaye cinte ni last forever.tapi bile tgk parents aku...aku cam percaye jugak..tp dorang kawen zaman dulu.buknye sekarg.sekrg orang da len kan...huhu.....

abh pn romantik gak...penh time sambut new year thun bape nth...kiteorg tnye abh..ape wish abh..then abh kate ' abh nk panggil mak darling tahun nieh..'..pastu abh gelak..pastu satu rumah gelak....haha....so sweet.....

tapi kekdg abh ngn mak ni x sekepale jugak...cthye kalo g pasar..abh g bhgn ikan.mak g bahagian kain...pastu kalo balek kg...abh suke bertolak pagi2..mak suke bertolak petg2 o malm..kateye redup ckt x yah rush2 sgt..tp kate abh...pagi la elok..udare sgar...haissshh....kami yang ank ni pn poning..huhu....

kalo nk g mkn pn prob jugak...kalo mak suke jimat2..kalo abh...mkn je pe yg korg nak...hehe...tapi even dorg x sekepale sgt..tapi dorg kekal sampai da selame nieh...mak pernah cite pasl frst luv abh...name die cikgu zainab...die tu cikgu...mak kate abh memg gler ah kapel.sampaikan baju abh pn cikgu tu basohkan..hehe...

abh pulak cite cmni...abh penh ade cinte sejati(time tu aku cm x phm sgt cinte sejati) pastu aku teros gelak pastu ckp.ishh apela cinte sejati...haha....pastu abh pn gelak jugak..hehe...then aku ckpla...kalo x mak kiteorg mesti cikgu zainab kan???hehe...pastu ade time raye dulu time balek kg...abh bwk kiteorg g umh cikgu zainab..hehe...makcik zainab tu bdn die berisi.raseye mak lagi cantek kot...hehe...

umah die umah kampung.raseye mak lagi bertuah dpt abah...hehe....so skg ni...bile aku n kakak2 aku frust bercinte mak selalu citer bende ni kat kiteorang. n selalu ckp.ala x pe..abh korang pn dulu penh frust gak.g tnye kat abh pe rahsie die.............................

mak & abh...i luv both of u very much...ur luv & caring until the ennnnnnddddddddddddd.........

No comments:

Post a Comment