Nuffnang add

Sunday, August 15, 2010

MENINGGALKAN X BERERTI MELUPAKAN

b4 ape2 sila sediekan besen atau wateve yg boleh jadi tempt thn muntah anda.heheheeeeee....sebbye entry ini akn membuatkn anda rase meluat kot..haha....ayat2 yg akan digunakn adlh sedikit kejiwgan atau pn ayat dalam hati ade taaman..tapi mlgye taman tu da terbakar.hangus.asap.hitam.n pahet.ceit..sebnrye nk expelenkn chicken yg da hanget time barbeque...hehe..al maklom la nga pose kn.sumeye membygkn mknn je.hehe...sampai kan td time meeting pn aku ciap ley lukis pix botol air gas..em lam hati aku ckp kalo la aku ley minom ko, kan sedapp..hehe...ok..once again cam bese sudah terlari dari topik sbnr..hehe....

oh apeye nk ckp td??pasl tertinggl ea??pasl meningglkn??ok..aku rase lagi bete kene tgl ngn bus o tren daripade kene tiggl dgn org yg kite sayang...huhu.....

emmmm....kenape aku amek keputusn nk tglkn ko???tp sbnrye aku syg gler kat ko tau...hmmm....raseye aku da dpt lupekn ex aku yg dulu...n raseye da teramat syg kat ko sampaikan pix ko pn da jadi wallpaper kt henpon aku...tp kenape sampai aku kene tglkn ko????

ermm sebbye...ko x pentingkn aku langsung.maybe aku ni x penting langsung utk ko...saketye bende nieh...so aku amek keputusan utk tingglkn ko.utk bine hidup baru tnpe bf.ok?????
bukan aku tglkn ko utk pergi kat laki len.sometimes rimas la ngn sume ni...so i wanna be single..
tp ari2 aku rindu ko..hehe..ari2 tgk pix ko...x bole blah kn..erm for me, bete la aku cmni...daripade terhegeeh2 menageh bende yg x pasti.....huhu.....

untuk sume orang aku ade bende nk kongsi...

cube renung jap ayat niehh..

dulu...mase kite kecik...kite asek bermain dengan luke dan jatuh je.jatuh basikal la, jatuh men baling selipe la..mcm2 jatoh lagi...tp kejp je kite nanges then bile tarok ubt, bile mak pujok..da ok da....tapi sekang, bile kite da besa..kite bermen dgn hati & perasaan...ohhh...sesungguhye walau luke x ternampak tetapi parahye menjadi2 sampaikn bertahun2 nk diubati....

lastly : utk 'ko' dalam entry aku nieh...im realy lurve u...tp hana tau dalm hati **** x ade hana kan....neway thanx for everything..will always lurve u.

nurhana ahmad.

No comments:

Post a Comment