Nuffnang add

Monday, August 9, 2010

my hati is KOSONG!!!

eermmmmmmmm...lagi 45 minit nk lunch...n besok da pose..yeayyyyyy...
ley diet sekali..hikhik..dapatkah???x dapek kot..pose g gemok la...mlm mkn x hengat dunie...
yela dlm hati mst ckp ermm besok x ley mkn bende nieh...kalo x mkn mlm ni sok
pagi mest ddpt tgk je mknn tu..hehe...n terpkr nape la aku x mkn bende nieh smlm..
ermmm..mencik mende nieh..haha....dari kecik sampai skg...stil cmni..hehe..
x ade impruvmen lgsg...ok...jaoh berlari dari topic sbnr..hehe..

kosong????kosong sbbkn ade lelaki cm ko.n kosong lagi sebb ade lelaki cm ko jugak.
promise to myself x kan reply msj ko lagi.n x kn contct ko lagi.
utk my hapiness and for sure 4 ur hapines too...
maybe dulu x sedar but now..bende tu da nmpk sgt...
i have the right to choose which one is better(bukan lelaki k)....
penat tau aku tunggu ko.org nak aku sume aku tolak sbb ko.
ko kapel balek ngn ex ko pn aku sabar lagi.
hmmmmm....
stay ngn ko yang x nk kat aku..
sayang org yg x sayang kite...
bende yang same kan..........
aku da penat ngn koooo...
pegiiilaaaaa....
aku memg x kan contact ko lagi.fullstop.
p/s : selamat menyambut ramadan al mubarak...x saba nk mam murtabak, roti john time buke t..hehe...n hope dpt wat taraweh every nite..ammmeeeeeeeeeennnnnnnnnn....ala..x dpt duet raye la..mennnnciiikkk....huhu...

dis song is 4 u....

Jangan pernah katakan bahwa cintamu hanyalah untukku
Karena kini kau telah membaginya
Maafkan jika memang kini harus kutinggalkan dirimu
Karena hatiku slalu kau lukai
Tak ada lagi yang bisa ku lakukan tanpamu
Ku hanya bisa mengatakan apa yg kurasa

Ku menangis... membayangkan
Betapa kejamnya dirimu atas diriku
Kau duakan cinta ini
Kau pergi bersamanya

Ku menangis... melepaskan
Kepergian dirimu dari sisi hidupku
Harus slalu kau tahu
Akulah hati yg telah disakiti

Maafkan jika memang kini harus kutinggalkan dirimu
[ Hati Yang Kau Sakiti lyric found on www.lirik.my ]
Karena hatiku slalu kau lukai
Tak ada lagi yang bisa ku lakukan tanpamu
Ku hanya bisa mengatakan apa yg kurasa

Ku menangis... membayangkan
Betapa kejamnya dirimu atas diriku
Kau duakan cinta ini
Kau pergi bersamanya

Ku menangis... melepaskan
Kepergian dirimu dari sisi hidupku
Harus slalu kau tahu
Akulah hati yg telah kau sakiti

Ku menangis...
Harus slalu kau tahu
Akulah hati yang telah....
Kau sakiti...

No comments:

Post a Comment