Nuffnang add

Thursday, August 26, 2010

mimpi yang tak sempurna....



hye sayang..hehe...gedix je nk panggel korang sayang...act cam malu kot nk cite bende nieh kat my blog.tp aku nk tules gak..huhu....lately ni...aku asek pikir pasl ex aku yang nk bertunang tu...kireye hidop aku skg nieh byk pkr pasl bende tu...aku asek pkr ish..cmne la gf die ea??besye gf die...mcm2 la aku nak tau pasl gf die(cam terase aku nie da dlm drama melayu da)...mmm...sampaikan semalam aku mimpi pasl die...ish..dasat gak la mimpi aku tueh...huhu....mimpi die cmni...aku ngh jln n nmpk die ngn gf die...tp x tau la.situasi time tu cam die soh awek die dok dulu lam kete.pastu die cam nak ke aku.tp time tu aku pulak mcm(eh, x pela.u da ade gf.i x nk tau lebey, juz tgk u dari jaoh pn da ok)..erm cam tu la..aku x ade pulak nk sepak gf die ke, nk marh gf die ke..huhu...tp die nmpksgt syg kat gf die tu...huhu....gf die pakai tudung muke cam chinese...(siap ley nmpk g muke gf die)..hehe...pela mimpi aku nieh...tp muke ex aku tu lam mimpi tu ade gak cam nk kate ngn aku."weyh, ko jgn kaco awek aku!!"ha..lebey kurang tu la...tp kan aku mintk sgt tuhan jgn la bagi aku terserempak ngn dorang...lam mimpi pn x pela..janji jangn terjumpe ngn dorang.aku rase kalo aku terserempak mauye aku ley gler meroyan.huhu.erm kekdg terpkr utk tunggu die lagi...baru tunang kan...mane la tau x jadi ke...aku amek keputusn utk tunggu die lagi tp at the same time x kan mencari cinta.hehe.. maksudye kat cn aku x kn kaco hubgn dorang.tp aku akan tunggu anep datg balek kat aku...aku akan terime die even da bertahon aku tunggu(2tahun).....k la..sampai cn je.hari ni half day..huhu...bubbye...=))

No comments:

Post a Comment