Nuffnang add

Monday, December 13, 2010

salahkah saya sekireye saya totally x ade hati untk kapel lagi...

ape nak cakap ea??kejam ke aku kalo x layan laki yg suke kat aku?? how about 'karma'???ermm tapi my hati da x ade rase cinta kat sape2...da serik agakye...tapi nape ade org lagi yg try nak ayat aku nieh...memg x dpt la...hati aku ni da x cam dulu lagi kot..dulu time poli bole la still melayang2 indah ngn janji manis mulot lelaki haprak kan....tapi sumtimes takot jugak sebb da banyk kali reject org(upps kat cn bukanlah nk kate aku ni hot ke ramai org nak ke kan)..hehe...yela takot t bende ni jadi balek kat aku..tp seyesly la ..rase cinta n nak sayang org tu memg da x ade...the meaning of luv bagi diri aku ni da totally diference..so...mane2 laki yg kat lua tu...please understnd my situation.kekadang luke kat hati tu amek mase yg lame utk ok....so.im a single lady.=))). and the fact is aku still saket sbb dtinggalkan.sangat takot utk kapel lagi.seyesly.

No comments:

Post a Comment