Nuffnang add

Friday, December 24, 2010

ish bibik pulak!!!

wutwut..tomoro my bibik is coming kate cik elly org indon yg jadi ejen carik bibik tu..huhu...welll, cmne la agkye ea nnti...bibik yg lame sgt okeh.bibik yang ni???x tau la kan..huhu...hope baek la kan..hehe..erm tp aritu da tgk pix bibik nieh..erm ok la x mude n x tue sgt...yela if muke die cm rossa..payah lak kang bapak eden pun terpikat..huhu..bukn je bapak agakye bertenggek r mamat2 bujang tu dok sembang petang kat umh aku everyday..huhu..bia la tue ckt kan...dah sah2 die dtg cn nak crk duit utk family die kat kampung kan..huhu...cakap pasl bibik ni mcm2 cter la aku dgr sumeye dr family aku senndir.abg n kakk aku pun sumeye ade bibik.mcm2 la bibik dorang ye feeall...huhu...ade yg every weekend kene anta g umah sedare dorang pastu biler nk pickup dorng balek ade je hal ye..aikk cm kite lak kuli die kan..huhu...ade yang gatal ngn jiran la..tu kes yg bibik mude la...x habes2 ngn henpon die..huhu....yela mude kan...pephm je la...bibik abg aku yg satu ni lagi besh..die tglkn umha abg aku then bagi surat ckp die saket cm kanser lam otak..haha...x pela seb bek die x curi ape2 kan...huhu...ermmm hope bibik yg nak dtg esok ni ok lah...ok...for sure pingnn n sudu n cwn n whatever she will use, it's must be difference from us.dlm kate len no sharing2 ok.aku x suke...frst2 memg kene garang jgn bagi muke.then da lame2 baru cm wat cm family sendiri...huhu....

No comments:

Post a Comment