Nuffnang add

Thursday, December 9, 2010

bila rasaku ini rasamu..

sanggupkah engkau menjadi diriku...
menanti sesuatu yang x mungkin menjadi miliknya...
sanggupkah engkau memikul rindu yang sebeban ini??
sanggupkah engkau menanggung kasih yang tak bertepi ini...
seperti langit dengan bumi..
seperti pantai dengan laut...
seperti pc dgn keyboard..haha
asl sajak je nak cedey kan.cube wat hepi2 ckt..
hehe

seperti nasi dengan lemak...
seperti hana dengan baju baru, kasut baru n bag baru..
x dapat dipisahkan...haha

sengal!!!

act nak mengulam rindu ngn sajak tp x syok r kan kalo asek nk sedey je..
hehe

kalo nak cter pasal saket hati sampai mati pun x abes kan...huhu
aku sedey smlm aku call die tp die angkt n x nak ckp tp aku dgr kwn die ckp. da putus pn nak kaco g ke.

fine. aku teros letak n sumpah dgn diri aku aku x kan carik die lagi.
pegi mati la die.

eh, bising r bangla ni da r pasang rak fail kat meje aku...terpakse aku online kat meje kak mieza..hehe.pastu slumber je cmpk handbag aku yg cumel ni..hehe
k la...bubbye..=)

No comments:

Post a Comment