Nuffnang add

Wednesday, December 22, 2010

beli burger errkkk...

setelah bertahun tahun...adelah lam 2 tahun gak r aku x jejak kaki kat kedai burger area umh aku tu..hehe...ha...lame kan??nmpk sgt aku ni x suke berjln kaki kat area umh aku tu..hehe...buknye mls tp ramai sgt lah kutu rayau..eee,,,x suke ok...mamat2 yg nth pape dok melepak tepi jalan tu...eee...annoying sgt..huhu...ok dsebbkn kat umh x ade orang n tetibe je cm nak mkn burger..so aku pun redah la jalan kaki g kedai burger tu...so dlm on the way tu ramai la mangkuk2 hayon yg menegur...huhu...first tego : hai, x keje ke arini???.ok..lam hati aku, gler ke ape mamat nieh???ni kan malam jadah apeye aku g keje mlm.?ermm bkn ke org selalu tnye x g keje ke arini time pagi2??ish...wat aku dok terpkr2 je r...sengal betol.!!then scnd tego: assalammualaikum,,,ley kenal???ok..yg ni ayat bese la.then aku pun menyumph lam hati, asalammualaikum!!asalammualaikum,cm lah ko baek sangt.huhu..tetibe je teregt citer hantu yg kum kum yg fasha sandha berlakon tu..waaaa...seyesly aku takot..cepat2 jalan kaki.haha...ngokngek betol la...huhu..ok..certite pasl tegor2 ni kan...byk kali kot time aku jalan org tegor..hehe...ok.semlm time aku jalan balek keje aku bwk paper bag nose.then abg tu tegor, beli kasut kat nose ea??huhu...whatever...then, ade abg ni pun everytime aku jalan die tegor, hai..g keje ke???sombongyer...ermm...abg2..ko kan da kawen.gatal ye ko ni kan...abaikan jer abg nieh..huhu....seyesly la aku x suke org tegor2 aku cm tu...muke aku x kan tersenyum k melenkan org tue o budak2 o perempuan yg tegor aku.if lelaki.ah..x ade makneye la aku nak tegor...hikhikhik....=)...

No comments:

Post a Comment