Nuffnang add

Monday, September 6, 2010

ketemuan semula dak pom 6....

semlm aku g reniuon dak pom 6 gombak setie...gler lame aku x jumpe dorg nieh..expeclly yg laki la..hehe.sbbye cm aimi tu aku selalu g umh die..sbb umh kiteorg dkt...

so lam kol 1 tu aku da msj aimi tnye konpem x.?so aimi kate konpem n nnt time aku da sampai putra msj die....

hehe...nk djadikan citer bos aku lak soh tempel kad raye, da nk raye baru la cbok kn..haihh...so tempel2 aku kua opis kol 5.30...agk lambt jugk la dari kebiasaan..selalu ye aku kua opis tepat kol 5.00.hehe,,,

kalo korg nk tau aku sorg je yg dlm family aku nieh yg x beli lagi baju raye.hehe..kireye baju kurung la lom beli lagi..kasot, baju sume da beli da...buknnye ape.aku da usha kat jusco tp x berkenn pulok...pastu ade ke patot kakak aku ajk g jalan tar kol 8 pagi??gler ape..aku da la sabtu tu balek kol 12 mlm.terus landing.mati.x hengat dunie punye tdo.sokye die ajk pulok pepagi bute.memg mengundang la kn...haha...

pastu da leps dorg balek.haih agk tercabar gak la aku tgk baju2 dorg tu..then aku ckp ngn biha.eh..rabu kite g jln tar nk x??biha ckp.oh, syg..memg x dapek la aku nk temn ko.cukopla harinije aku pegi...

ala..........so nk dcuttingkn citer petg semlm b4 g renion tu aku cm berlari2 perasn lawa utk ke ampang park usha baju raye...hehe...act aku memg da 3 kali kot usha baju raye kat c2..aku cm suke la g ampang park tu...huhu....frst baju yg aku tnye rm2000.gler ke hape nieh>???mak aku kate hana bole beli baju tu tapi nant 3 tahun hana x yah beli baju raye k...haha ape kes??baju nieh sampai 2 ribu???x hengen pun aku....hehe

secnd baju is rm600.em lawa tu memg la tp mahl sgt weyh x termampu pulak...then jln punye jln.dpt la satu baju ni.ha...pink lagi ok.pink!!!aku memg x ley lari dari pink.berharge rm25o.aku pun g test.n usually aku soh die ketatkn.'akak, saye nk nmpk cutting yee....hehe'...so dgn layann yg baek aku pn puas hati.setlh beberape kali die fitkn.then byrn dibuat dgn.maybnk card rm 100, then cash in 150..

then aku pn berlari2 ank persn cantek nek tren ke melati sbb aimi sayang da tunggu..hehe.,,pastu makn n borak.cm besh gler kot..sumeye da len.....sume cm da pandai driving...da len la....

timah kate 'na, ko jadi model tudung ea???'

pastu minah tu gelak2...haha...siot je timah...

aku pun ckp aku da mls kot nk jadi model tudung tu.g pn bdn da demok la...g pn bidang modelling ni aku cm x suke sgt la...sume yg terlibat tu cm hipokrit ok.diulang lagi.hipokrit!!!!!
so...bete la aku jadi diri sendiri...hehe....timah sangat kelakar ok.still chantek cam dulu.faten pn same...hehe...aimi pn same gak..hehe..luv korang tau...hehe....

ok...i balek umh je cbok tunjuk kat mak.lawa x baju raye wang????hehe...mak kate.ok.chantek..g simpan leklok..jgn nk letk merate2..hehe..ok.madam!!!!...pastu sbbkn pent aku teros tercmpk mati kat depn tv.haaaaaaa......pent x la sgt.tp cm ngantok.

pastu ade citer lawak jap.time aku nk tdo tu aku ade dgr my sis nur membebel kat nabiha.die kate 'ha..nilah kalo bakal lawyer msok dapur, hancor gler.aku ni masok dapor x ade la terok cm ko'..nk tau nape c nur ckp cm 2??sbbye.biha nk wat almond london.tp die masokkn butter,gula, tepung.sekali sume.patotye pukol butter n gule tu bagi kembang dulu then baru masokkn tepung.pastu tepung tu perlu diayak.adooii..nabiha memg kantoi.pastu die ajk ank buah aku sume g mcd.tu jela yg die mampu.aku rase pun bete die dok jaoh dari dapor.kalo x membazer je brg buat kueh raye t.haha...

lepas aku tdo tu, sis nur gerak aku semate2 nk soh potong almond??ish.perlukah??adoi.terpkse la tulun.pastu aku teros masok bilik tdo without mkn pape.ha...pastu bgn kol 2 pagi.sis nur still ngn bakar kueh.gler smangat die nieh.huhu....pastu aku yg cm mamai ni teros capai mc chicken ats meje pastu mkn pastu masok balek tdo.gler burok perangai aku nieh.haha..cm ne la aku nk kawen nieh??ceh...hehe...

No comments:

Post a Comment