Nuffnang add

Sunday, October 24, 2010

kakak kesayangan kuh!!

hana & mia...(act mia soh lukis munyet nth cmne aku lukes cam penguin pulok...hehe)
ari jumaat aritu..lepas balek keje & time ngh terbareng baek punye kat ats katel.teregt kat kakak kesayangn ku...aku panggel die kak je.umo die 31, ade 2 org ank mia n chacha..ank buah yg aku paleng syg..hehe...n husbnd die pn ok gler..kerek je..huhu...selalu je wat lawak bodoh..hehe...selalu je tnye aku 'eh, ko bile nak ade bf?'..hehe....citeyer cmni...kakak aku ni jatoh katel au..pastu tulang bahu die terseliuh....x ley blah an..hehe..cian die...kiteorang sume terkejut dgr..ye r kakak aku ni jenis yg kuat org yer..bak kate mak aku`tulang besi, urat dawai..'hehe....erm then aku msj la die cmni..
ana :`kak, ko cmne?da chat lom??kalo ko parah lagi mak nak anta ko g ampang puteri..(ayat perli je)..hehe...then die pun reply..
kak :`ape barang ampang puteri, soh la mak anta aku g bandung ke...huhu...weyh..datang la umh aku..lapa ni...faizal g amen chacha n mia kat ijok..belikan aku mcd ea...'....
ana : yeke..eh, umh ko kan dekat ngn mamak..oder jela mamak...hehe....
kak : ala aku da boring la mam mamak..ko dtg la cn bwk mcd....
ana : ape kejadah ye aku g umah ko mia n chacha x ade??hehe..boring r kak nengok muke ko jek..hehe
kak : t mia n chacha sampai la dlm kol 9..dtg r...jap aku call ko..

ok..setelh call sume...ikotkn bdn yg pent ni memg mls nak g..tapi sebbkn kak x penah pun x nak kalo aku mintk tolong...n die sgtlah sporting n bek kat aku...so aku call biah, g mcd n teros g umh die kat bangsar....

kak memg bek kot...time aku sekolah dulu die selalu bwk kiteorg kua...g mane2 jelah...kekdg die dating pn die ajak aku n nabiha jugak....kak memg kakak yg paleng sporting....kemane je yg aku soh die bwk..mest die bwk kiteorg...ish..memg bek la....so setakat die nk mcd tu apela sgt kan...hehe....

pastu sampai umah die je tgk tgn die dok tergantung..pastu die senyum2 je..ceit..x ley blah da besa pn nk mcd gak...pastu aku pun ckp la...
`x bole blah la ko ni kak.da besa gajah pn ley terjatoh gak an...ish3x..abh yg da byk kali terjatoh pun..tulang die x terseliuh lagi...hehe'....

'tu la aku pn x tau cmne la aku ley jatoh ni..huhu...'
'ko mimpi ko men tenis kot kak..haha'

then, time kiteorg borak tu..abg faizal, mia n chacha dtg....cam bese la aku cakap...
'chacha...cumelye......rindu acik x??hehe..'
ok..then stat la aku men ngn mia n chacha....ermm tgh2 dok men tu aku nmpk abg faizal ngh ikatkan rambut kak...gler ah romantik...ermm besye kalo dpt husband cm tu....
kak kate bes gler die dpt cuti seminggu..abg faizal la yg uruskn umh sume...anta mknn kat die time lunch...emmm..besye la an....huhu.....




No comments:

Post a Comment