Nuffnang add

Wednesday, October 13, 2010

give up utk menunggu...



gambar sekadar hiasan utk korang x boring bace entry kat bwh ni..hehe


sebenarye rase sayang tu da maken jaoh....
seakan baru tersedar...
sape yang aku sayang sebenarye...
rase ape yg aku rase selame nie....
seakan tersedar...
seakan terpukul oleh badai ombak...
tentang rasa cinta ini...
telah tiada dalam hatiku....
seakan hilang...
seakan bukan hana yang dulu...
seakan tawar hatinya untuk lelaki....
tawar...
itulah hatiku.....
bialah die dgn hidupye...
2 tahun mungkin telah mengubah diriya....
aku redha dan pasrah...
andai ini takdirnya....
melupakan kau bukan bermakna
memberi peluang kepada lelaki len utk miliki hati ini....
bialah begini......
bialah kenangan indah bersama kau dulu menjadi filem pendek bagiku...
menjadi filem2 lame yg telah rosakkk...
menjadi pengajaran bagiku....
jgn meletakkn harapan 100% kepada lelaki...
semlm aku bermimpi tentang kau..
tapi aku x tau mimpi tu pasl ape...
tapi dalam mimpi tu aku pelok kau..
tapi aku x ade rase syg n rindu kat kau..
mungkin itu benar....
aku lepaskan kau pergi setelah 2 tahun aku menjadi penunggumu.....
aku doakan kebahagiannmu yg x pernah ku beri dahulu.....

2 comments:

  1. bersabarlah..sume 2 dugaan dari tuhan untuk kita semua insan yang bernama hambaNya..
    berilah peluang kepada yang lain, untuk menakluki hati hana..
    lebih baik kita mencari lelaki yang mennyayangi & mencintai kita daripada kita menyayangi & mencintai lelaki yang tidak pernah menyayangi & mencintai kita...
    bersabar,suatu hari nanti kebahagian pasti akan datang menemui hana..

    ReplyDelete
  2. yeke..kalo da x ade hati cmne??hehe...memg da x ade hatipun ngn laki..sekang ni ngn sape2 pun hana x suke...

    ReplyDelete