Nuffnang add

Wednesday, June 16, 2010


ok..dis is fafa, my fren...erm pe ea nk ckp pasl c fafa nieh..hehe..erm tapi lately ni fafa la yg paleng rapat ngn aku,..sume prob aku die yg tahu..sorg kwn yg bek,gler2 nk mampos..haha..selalu je bagi nasehat kat aku..tp ade careye tau...cmni...

waktu kejadian kol 1 pagi. lokasi di rumah nenek, sabak bernam terchenta..hehe..(bace tau kalo x anda rugi..hehe..chewaah..)

hana : fa, aku nak kua ley x??
fafa : ko nk g mane na, da kol 1 ni.
hana : ala..nk jumpe tuuutttt je..hehe...ko tlg bukakn pintu ea?
fafa : ish, jgn la na, da lewat sgt la wei....
hana : ala fa...ley la...boring la..
fafa : jgn na...
hana : ala..ley la jugak...kejap je..
fafa : bahaye la na..t org kg mara(haha...tgk ni org kg mara tau kua memlm...dulu time belaja kiteorg dok akt kg..hehe..)
hana : ala x ade la..bukn wtpe pn g minom je...
fafa : eh hana, pegi la..bwk selimot n bantal sekali..ko tnye nenk dulu nth2 die nk ikot ko g ronggeng sekali ke..haha..

*heee....ni la fafa, die akan nasihat kan aku utk 3 kali je..pastu ko nk wat pe wat la hana..aku ckp 3 kali je...selaluye subjek yg fa akan nasihat aku 3 kali ialah time bile nk freehair...selalu kalo nk g kedai kat paret baru o tanh lesen la...org kampung selalu pndg aku la time aku jaln.maybe sbb rambut aku ni perang kot kan..mest dorg ckp 'nk mampos ke dak nieh...ni kampong lol bukan town..haha...'..gler..aku pn melebey2 kan dok kg pn nk bergaye..tp ade aku kesah ke...hehe...aslkn aku x saketkn hati org kan..hehe...tu la fafa selalu nasehatkan aku bete ko pakai tudung, ko pakai tudung lg chantek la hana ( fafa memg suke tgk aku pakai tudung kan..hehe)....erm..dan yg importnt sekali fafa la yg selalu dgr cite2 cedey aku..haha...time aku nanges time aku jiwang sume die dgr..hehe...

No comments:

Post a Comment