Nuffnang add

Wednesday, June 16, 2010

lets we talk about frenship yeah...hehe


ditujukan khas utk fafa,kak ct n nad...
sejauh mane pn jarak antare kite..korg sume tetap dkat kat hati aku..time kite ketawe, menanges, susah, senang sumeye kite hadapi bersame...org x tau, kite je yg tau kan...kak ct yang memahami, caring, bek..fafa yg besh, gler nk mampos, otak x betol..hehe..n nad yg always ngn aku....dulu adalah kenangan kite bersame..tp hari ini dan seterusye adalah impian kite bersame dan ape yang kite impikan dulu terutameye (kak ct n fafa)..adalah apa yg kite ade skrg...keperitan dan kesushn utk lulus bagi pelajar kos dsk adlh sungguh menyeksekan..tp korg, at last kite berjaye jugak kan...





dlm dunie ni sume org ade kawan, juz rapat dan x rapat je...erm..aku nieh x byk la sgt kawn..tp kalo da ade yg stay tu memg kekal lame n akan ngn dorg je..hehe...sebb ramai org ckp muke aku nieh sombong n berlagak, at the first la kan..tp bile da knl x pn..hehe...x caye tnye la kat kwn2 aku sume..hehe...bagi aku kawan ni yg 2nd terpenting dlm hidop aku, slpas family...aku ade 3 org besfren, kak ct, fafa n nad...sume pasl aku dorg tau..no more secret la..hehe....kiteorg pn masig2 da tau perangai msg2..gadoh tu jgn ckp la..haha..mende nth pape pn nk touching..tp kejap je..pastu da ok kn..tol x korg??hehe...tp,,bak kate fafa kan, kalo nk kekal jadi kwn jgn pendam lam hati kalo cm x puas hati bete ckp(tp fafa ckap aku ni suke simpan dalam)..haha...yela x nk kecikn hati org kan bete diam je..hehe...

No comments:

Post a Comment