Nuffnang add

Thursday, April 5, 2012

Aku malu2 nak kene lempang tp amek jugak!!haha

Act kan malu gler nak cter weyh tp nk jgak berkongsi ngn yuwolls sume..hehe…patotyer da keje parents da x tanggung kite da kan?tp mak aku ni ya allah baek sgt!!syukur dapat ibu cam puan salmah…thanx mak!!....mak kite kan tiap minggu isi minyakkete kite!!!aiyakkk!!maluuuuuuuuuuuu seyh!!!tp bak tajuk ka tats ni la..`malu2 cam nk kene lempang je tp amek jugak’haha…syg mak..tp aku rase aku kene bersyukur sgt sbb org len duit gaji kene bagi kat rumah..kalo ade adek yg bersekolah kene bagi kat adek..kene beli brg dapo la..mcm2 lagi..mcm aku, aku juz bg kat mak aku je rm100 sebulan…tu pon sometimes mak aku x nak amek..sbb die takot aku x cukop duit..tp x la..alhmdullh ckp je..n aku caye berkat duit gaji aku if bg kat mak..tp kat abh aku x bg la..sbb lam family aku memg kiteorg bg kat mak je..mayb sb abh byk tettt kot.haha…n then barang dapo aku x kua duit pon…bil2 ayer elektrik sume bukan aku…adek pon x ade nak bagi..tp aku suke belikan hadiah kat ank2 buah aku..cam buku ke..mest egt kat dorang if nmpk bende2 ni kat kedai…bile pkr balek aku sememgnya haruslah bersyukur sbb parents aku sgt2 memahami aku….lg satu nk tmbh kekdg topup pon abg aku yg topupkan…ala..bukanye ape..kekdg nk bermanje jer ngn dorang.haha..n persoalannya di sini.mane poyiyer duit gaji aku…???baju,beg n lain2 lagi..muahahahahaha…

1 comment: