Nuffnang add

Monday, February 20, 2012

kehidupannnn

eh..lupe jap...dulu pon dona ade ckt wane kelabu...hehe...dona ni nenek kepade ray...


hye sumeeeee...ngh wtpe tu?hehe...arini rase cm nk menulis n mengketak ketik jari kat keyboard ni plak raseyer..ermmm smlm kan cm kelaka gler kot..haha...cter yer cmni...smlm time balek keje tu lam kol 7 cmtu...aku goleng2 la ats katel..pastu pas magrib aku mandi,,,egtkn nk baring kejap jer ats katel...tgk2 aku tertido sampai la kol 12.30 mlm...huhu...dah la x mkn pape lg..lunch tu mam megi je..bgn tu cm lapa gler lah.eh lupe nk gtau before aku tdo td mak ade ckp msk feveret aku 'ikan sambal'..memg aku ade bukak kuali b4 masok blk n lam hati memg dah bajet pas mandi nk makan..tup2 aku tertdo smpai mlm bute..pastu bgn tu aku bukk jugk kuali tgk ikan tu...ish tp x kan la nk mkn nasi mlm2 kan...gemoxx la nnt...heh..tp aku teringin gler woo nk makan...tetibe dpt satu idea..bwk lah g opis esok tok lunch!!!hehe...so pg td aku panaskan,,hehe...jap lg tercapai la hasrat aku nk makan ikan sambal tu,...ermm memg pelek kan selere kite ni...kekdg lapa cm nk gler..kekdg rase cm x nak mkan lgsg..tp lately ni memg aku jarang la nk makan malam...tp since dok ngn mak ni..mest ari2 aku makan ape yg mak masak sbb cian mak da masak penat2 lg satu mak masak memg sedap gler ah..hehe.....ermm tuka tajok la plak...hehe...boring dah ckp sal ikan sambal kan...hehe...raseyer lg 2 minggu ni kuala baby purple aku yg umel itu....x saba raseyerrr....hehe....tp yg pentingyer bile kete aku ni kua mest aku byk sushkan abg2 aku t..yela aku mane la tau ngat sal kete ni kan...hehe....one more thing..mak asek takot sgt aku x dpt nk baya duit kete monthly tu sampaikan suroh aku x yah bagi die duet bulan2..eh mane bole kan..tu da tgngjwb kite mest la kene bagi...hehe...aku percaye satu prinsip yg mane kalo kite ni kedekut nk kuakn duit kite pada bende yg memg tanggungjawab kite, maken susah la rezeki nk dekat ngn kite...x pela x payah nk saving sgt,,,buat cm bese je.kalo x ade duit t pinjam mak!!hehe...pasal keje plak...ermmm arituh kan aku pat bos baru...en ishak hashim nameyer..pengurus perhubungan awam...ok sgt orgyer..simple n mudah nk bwk berbincang...tp aku tau die jenis yg tegas dlm diam2 die jgn disangke x ade pape...n satu lg aku amalkan prinsip 'dunt judge a people by its cover' and jgn sesekali memperkecilkan kebolehan seseorang...erm alhamdulillh environment keje sgt ok even kekdg ade jugak problemyer tp x pela still boleh recover kan...kekdg biler pkr balek perangai staff kat pr ni cam kelaka plak..sbb msing2 ade style sendiri...tp sbnrye dalam x sedar bende tu lah yg melengkapkan kiteorang sume....=)ok..arituh hepi sgt sebb kiki da bersalin...5 ekor sumeyer...cumel2 sumeyer...n aku pilih yg wane kelabu ni..cumel sgt...kucink ni aku yg jage n makann die sume bwh tggjwb aku...name die ray...singkatan utk ray isaac...haha...mule2 nk bagi bubu..tp cm ikan bakar bubu plak yg kat seksyen 7 shh alam tu..hehe...mak plak nk panggel kelabu..pjg sgt...so raseyer ray ok kot...sbb die tu jantan..haihh x saba nak tunggu ray besar=)




1 comment:

  1. makan jela ana, selagi boley makan hehehee ~

    ReplyDelete