Nuffnang add

Wednesday, November 3, 2010

cam anak aku la pulak c kiki ni...huhu



u kno wat sekang ni yg paleng rpt ngn aku is kiki..hehe...suke sgt lepak lam bilik aku tu... da bape kali da aku terkejot time bukk lampu bilik..huhu...ade je c minah tompok tu landing kat ats katel aku...sbnrye citeye gini..time weekend aritu aku sajeje bawk kiki tdo ngn aku...belai2 die sume...pastu pas aritu..ari2 lak die landing ats katel aku nk tito.aku bkn ye x bagi an..tp aku ni tdo kuci pintu.yela ank gades kan..kang tdo terkangkang x sopan lak abg aku nengok..hehe...lagi2 kalo pakai..ehem2..hehe..so mestila nk kunci rite???g pn aku selalu pk kalo kunci pintu hantu x kn masok kan???tol x??haha...mak aku selalu ckp..biala kiki tdo ngn ana...aihh..tp aku kate mane bole. t die nk berak cmne??mak kate ..x adeye die nk berak mlm2 bute tu...hmmmm....tp aku stil x bagi...aritu da penh sekali tdo ngn kiki..bgn2 abes muke aku calar...tu la las aku bg die tdo ngn aku..hehe...tp kiki cumel gler kot..manje sgt...hehe..nak tdo ats comforter je.huhu.... p/s : kite kan selalu pas mandi berkemban pastu kalo abh ade..kite jalan cepat2 masok bilik...takot abh tgk..kite selalu pkr kekdg berlakuye sumbg mahram tu ade jugk sebb diri sendiri kn..hehe....tp kite x kesah..hehe

tgk gmbr kiki jap...huhu


No comments:

Post a Comment