Nuffnang add

Sunday, October 17, 2010

terima kaseh....setelah kau puas.~

mesti ko puas kan??
thanx la sbb berjaye wat aku kecewe....
ermmm ape la yg ko nak dari aku kan?
abes mak aku sume ko pengaruh...
mest ko hepi kan sbb aku x pegi test tu...
time kaseh la sgt kau..

Wednesday, October 13, 2010

give up utk menunggu...



gambar sekadar hiasan utk korang x boring bace entry kat bwh ni..hehe


sebenarye rase sayang tu da maken jaoh....
seakan baru tersedar...
sape yang aku sayang sebenarye...
rase ape yg aku rase selame nie....
seakan tersedar...
seakan terpukul oleh badai ombak...
tentang rasa cinta ini...
telah tiada dalam hatiku....
seakan hilang...
seakan bukan hana yang dulu...
seakan tawar hatinya untuk lelaki....
tawar...
itulah hatiku.....
bialah die dgn hidupye...
2 tahun mungkin telah mengubah diriya....
aku redha dan pasrah...
andai ini takdirnya....
melupakan kau bukan bermakna
memberi peluang kepada lelaki len utk miliki hati ini....
bialah begini......
bialah kenangan indah bersama kau dulu menjadi filem pendek bagiku...
menjadi filem2 lame yg telah rosakkk...
menjadi pengajaran bagiku....
jgn meletakkn harapan 100% kepada lelaki...
semlm aku bermimpi tentang kau..
tapi aku x tau mimpi tu pasl ape...
tapi dalam mimpi tu aku pelok kau..
tapi aku x ade rase syg n rindu kat kau..
mungkin itu benar....
aku lepaskan kau pergi setelah 2 tahun aku menjadi penunggumu.....
aku doakan kebahagiannmu yg x pernah ku beri dahulu.....

Monday, October 11, 2010

TANGKAP MUAT DAAAAAAAAA....=)

SURI RUMAH LA SGT...HAHA...TGKP PIX KAT DAPO YG BERSEPAH...HEHE

Sape ade tengok tangkap muat semalam????haha..lawak2…laser betol mulot pengacare die tu…

Kecian pulak kat akak yg kene make over..tapi kekdg kelaka gler gak…hehe…kakak yg dorg make over tu umo die 34 thn, suri rumah bertangge byk sebb dok umh flat…hehe…(suke hati aku je)…pastu ank die ade 6 orang…pastu time dorg terjah umah die tu…alamak muke die cm x nmpk 34 tapi nmpk lebey tue ckt je…maybe coz die suri rumh, penat jage anak kot…huhu….tapi an yg paleng x ley blah aku ketawa is…

1. Time dorg kepoci die punye bilik…dorg jumpe eyeshadow, then c host tu kate ni wane cam bendera Malaysia daaa…(cube korg bayangkn flag tu wane ape???haha...jahat ooo host tu…grrr…pastu die ckp eyeshadow g satu tu cam wane pelangi…pelangi pun x byk cm wane eyeshadow tu…kuikuikui….

2. Then, akak ni ade 4 pasg baju je…host tu pn ckp la…`4 pasang baju utk isnin, selase, rabu n khamis, jumaat??sabtu & ahad?? Pakai ape???then kwn die ckp die pakai baju suami die n berkemban kot..huhu….dorg ni an…mulot memg x jage tol la….huhu…tp lawak r care dorg ckp tu…haha

But ape yg wat aku realize is pengorbanan seorang ibu tu….yelah die x pentingkan pasl diri die tp pentingkn pasl ank2 die….maybe die berpkr 2 3 kali dulu b4 nak beli baju die kan….tapi raseye bagi pendapat aku la kan…kalo da kawen n ade anak…kite stil kene jage diri kite jugak…penampilan tu penting….kalo x nak berabes sgt pun..cukup la ganti baju tiap bulan..juz utk kepuasan diri sendiri….husband tgk pn t suke je…hehe….

p/s : tapi akak yg kene make over ni sensetip asek nanges je…hehe…muke die sweet tau…ank2 die cumel n ade yg kembar..sampai nanges time bagi komen…die ckp..`kite x ley tgk ibu cantek sgt`…seedy gler kot aku dgr time tue…..=))))…n her husband so cool bebeh…I loike….utk akak..kite suke care hidup akak

Thursday, October 7, 2010

da 2 tahun la...

due tahun dah???
due tahun da saye clash??
cam x percaye je...
raseye cam baru je smlm saye jumpe die...
saye balek poli ngn die same2...
saye g makan ngn die same2...
die pujok saye...
die call saye berkali2 bile saye x reply mesj die....
ermmm raseye cam baru je smlm die kis pipi saye...
saye suapkan die mammm....
saye rindukan die sgt2...
hati saye da x ade untuk orang lenn....
tapi bile fikirkan balek 2 tahun tu...
rase cm give up sgt....
2 tahun tu kalo org da kawen da ade anak da pun...
huhu...............................
ok...sekarg da mengerti nilah takder hidup..
life must go on rite??
tp juz nk bagitau awak.
saye rindu awak...
wlpn saye tau hati dan mate awk da x ade saye dah...
kat mate awak da x nmpk saye.
saye mengerti.=)))

Wednesday, October 6, 2010

hari ni hari rabu kan...

x ade la cantek pon sampai nak ke karangkraf tu.haha(sedar diri)
heeeeeeee......free hair lah.ramai g model bertudung yg cun.lupekan hasrat anda ye hana!!
hari ini rabu....
patotye aku da pegi kat karangkraf...
menyesal x hana???
x pun...
betol??
x ah.....
mls nk g....
g pun da x tau nak pakai tudung yg cantek2..
g pun ramai g model tudung yg chantek..
badan pun x ade la kuros cm model..
tp gedik nk jadi jugakk...
haha
betol ke x menyesal nieh???
waaaaaaaaaaa........
act ade ckt menyesal...
tp x mo la..
aku x konpiden...
baek dok diam2 je...
keje n huhahuha ngn kwn..
hehe
x yah gedix k hana nk tgkp pix sane sini..
sedar diri ckt(talk to myself)
ok da sedar diri skrg....=))

Tuesday, October 5, 2010

sebab kucink tido den tergannggu.saba je lah...seb bek aku syg korg tau..huhu

pagi tadi x pasal2 aku bgn kol 6 pagi ok.6 pagi..!!!.sebbye dgr kucink bergadoh.teros aku bukak tingkap..jerit.'woit!!jgn gadoh lah!!!!!!!!!!'..pastu teros kua umh tgk kat sangkar..oh.sgt bengang koz kucing hitam(kucing jalann) gadoh ngn kucink2 syg aku ni yg ade lam sangkar(dona, koko, n fiona)...kucing hitam ni memg tau..nk curik mknn je die tau...

sampai terberk2 dorg gadoh..cube bygkn kalo manusia gadoh sampai terberak2??haha...eee..geli je an...huhu...then terpakse lah aku cuci sume tu time kol 6 pagi..gelap pulok tu..apelah jiran aku ckp agkye kan..yela sambel aku cuci tu aku membebel2 kat kucink2 aku...haha...mak kate.kite kene ckp ngn kucink..nanti lame2 die akan fhm...hehe...

tapi yg pelekye td an..kucink itam tu da x ade ..tp c dona ngn koko pulak yg bergadoh..aku pun x tau ape punceye...sampaikan c fiona tu takot then duduk lam bekas makann...haha..kelakar sgt...sebb pe ea dorg gadoh??padahal dona tu mak koko.aishh pelik sungguh.....

balek keje smlm mak kate...fiona hisap susu dona(fiona bukn ank dona tau)..hehe..maybe die egt fiona tu ank die yg mati...ok...smlm frst time tgk kucink kene jahit luke...dona kan aritu operation.so bekas tu ade lagi.thats y die kene dok lam sangkar...cam org berpantang la..hehe...==)))...ishh ko ni dona sebijik cam manusia...

so kat cn aku rase kucink pon lebey kuang manusia..hehe....ermmm kalo terkejot time tido memg x kan tido balek...kuang asam ye kucink itamm.jgn dkat lagi ngn cage kucink aku lahh...ishhhh.da lah asek buntingkn dona je.pastu bile dona bersalin die tanggung sorang2.cian dona ok.dah pasni dona da mandul...hehe...=)))

Haleeda Setia Kasih

Sekali air sungai melimpah
Sekali pasirnya pun berubah
Itulah falsafah... yang jadi ikutan...
Dan juga bualan

Tapi bagiku pula berbeza
Sungai mengalir tetap berliku
Yang berubah cuma... adalah pasir saja...
Penghujungnya muara

( korus )
Hati ingin berbicara
Hati ingin merasai... nikmat cinta
Yang sering diperkata
Tetapi sebaliknya
Tiada Terlaksana

Dahan yang patah tiada bersambung lagi
Hatiku pasrah dalam mencari mimpi
Getar hatiku serta kepayahanku
Hanya kau saja sudi memahaminya

Setiaku kini hanya satu
Dan kasihku bukanlah beribu
Biar bercerai badan... jasad atau pun nyawa...
Aku tetap setia